Այսօր դասվարական մի խմբի հետ սկսեցինք ուսումնասիրել ստեղծագործական երևակայությունը զարգացնող ռոդարիական հնարքները: Կարդացինք, քննարկեցինք «Լճակի մեջ նետված քարը» հնարը: «Պրիզմա» մեթոդով խաղացինք «երևակայություն» բառի հետ: Ստացված երևակայություն և ընտանիք բառերով փորձեցինք մտքեր ձևակերպել:
- Ընտանիքը երևակայության արդյունք է: Արմինե Մովսիսյան
- Ընտանիքն ու երևակայությունը մի ամբողջություն են: Անահիտ Ավագյան
- Ընտանեկան երևակայությունը արևի պես վառ է: Անահիտ Մելքոնյան
- Ես ապրում եմ սիրո երևակայության մեջ թևածող ընտանիքում: Սեդա Խաչատրյան
- Ես թռվռում եմ երևակայության ընտանքիում: Սաթենիկ Սիմոնյան
- Իմ երևակայական ընտանիքում ես կատարյալ եմ: Անահիտ Մելքոնյան
- Երևակայական ընտանիքները ստեղծվում են երազանք դառնալու համար: Մարգարիտա Հովնանյան
- Երևակայական ընտանիքն ուներ չարաճճի և գունավոր մտքեր: Մելինե Սիմոնյան
- Երևակայությունն ունի ընտանիք է, որտեղ ապրում է երջանկությունը: Մարիամ Խաչատրյան
Այնուհետև մասնակիցները բաժանվեցին խմբերի ու «Սեբաստացիական օրեր» նախագծի շրջանակում ընտրեցին համապատասխան բառեր ու փորձեցին խաղալ այդ բառերի հետ: Առաջին խմբում շարոցից ստացել էին տուն: Շարոց ու տուն բառերով այսպիսի մտքեր էին ձևակերպել:
- Շարոցը տանքաղցրությունն է: Մարգարիտա Հովնանյան
- Շարոցատանը խանգարում են սեղանի անցքերը: Անահիտ Հարությունյան
- Առանց շարոց տուն չի լինի: Անահիտ Ավագյան
- Ընկույզից շարո շարեցինք, տան պատուհանից կախեցինք: Սեդա Խաչատրյան
- Շարոցատան պատերը քաղցր ու համեղ են: Արաքսյա Հովհաննիսյան
Երկրորդ խումբը լավաշից ստացել էր ջուր: Լավաշ ու ջուր բառերով հետևյալ մտքերն էին ձևակերպել:
- Ջուրը սիրում է լավաշ և բողկ: Մելինե Սիմոնյան
- Լավաշը լողում էր անջուր լողավազանում: Սաթենիկ Սիմոնյան
- Ջուր կա՝ լավաշ ունի, լավաշ կա՝ ջուր չունի: Անահիտ Հարությունյան
Օրվա լուսաբանումը՝ Սեդա Խաչատրյանի