Ընտրությամբ գործունեության բանավոր մաթեմատիկա. 1-3-րդ դասարաններ
Մասնակիցներ՝ 1-3-րդ դասարանների բանավոր մաթեմատիկայի ընտրությամբ խմբեր
Ժամանակահատվածը՝ շուրջտարյա
Նպատակը
Սովորողները տարբեր առարկաների, պատկերների և իրերի օգնությամբ ստեղծում են հարթաչափական և տարածաչափական մոդելավորում ունեցող խաղալիքներ՝ նախապես պատկերացնելով ստեղծվող խաղալիքի մոդելավորումը, մակետը։ Ստեղծված խաղերով ու խաղալիքներով խաղում են:
Խնդիրները
- Երևակայության և ստեղծագործական մտքի զարգացում։
- Կառուցողական և տրամաբանական մտածողության զարգացում։
- Մաթեմատիկական, երկրաչափական գիտելիքների ձևավորում և ունեցած պաշարի հարստացում։
- Անպետք՝ հին իրերին նոր «կյանք» տալու գաղափարի իրականացում։
- Մանր մոտորիկայի զարգացում։
Նկարագրությունը
Նախագծի իրականացումը կընթանա անհատական ու խմբային աշխատանքի ձևերով: Սովորողների հետ միասին կընտրվեն պատրաստվող խաղերը, խաղալիքները, դրանց համար կառանձնացվեն համապատասխան նյութերը: Ստեղծված խաղերով ու խաղալիքներով կխաղան, ոչ միայն իրենք, այլ նաև կառաջարկեն այլ սովորողների: Նախագծի շարունակականությունը կապահովվի ընտանեկան դպրոցներում:
Նախագծի բովանդակային ուղղությունները
- երկրաչափական պատկերներով տարբեր իրերի հավաքում, ստեղծում.
- թղթերի և ստվարաթղթերի օգնությմաբ տարածական պատկերների ստեղծում.
- լուցկիներով խնդիրների լուծումներ.
- կառուցողական խաղերի պատրաստումներ.
- մաթեմատիկական և տրամաբանական խաղերի ստեղծում.
- մոդելավորում.
- ինքնաշեն խաղալիքների ստեղծում:
Արդյունքները կներկայացվեն բլոգում, ենթակայքում, կայքում:
Արդյունքում
- Կառուցում են…
- Ինքնաշեն գունախաղեր
- Բանավոր մաթեմատիական խաղերը ամառային ճամբարի ընթացքում
- Կառուցողական խաղերը 5 տարեկանների խմբում
- Մաթեմատիկական խաղերի ստուգատեսի ամփոփում
Նախագծի աղբյուրը՝ Կարինե Խառատյանի բլոգ